خدمات سئو سایت وردپرس

۶۳ بازديد

خدمات سئو سایت وردپرس

سلام به دوسداران سئو بلک
خوش اومدین. باهم اینبار درباره خدمات سئو سایت وردپرس میخونیم.

خدمات سئو سایت وردپرس

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس)

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو سایت وردپرس) زیر نظر متخصصین سئو و توسعه دهندگان وردپرس  انجام می شود.
سئو نیازمند تخصص است و به هر فردی نمی تواند به سادگی و بدون اطلاعات کافی آن را انجام دهد.

با استفاده از این خدمات:

  • سایت وردپرسی شما برای موتور های جستجو بهینه سازی شده
  • سرعت سایت افزایش پیدا خواهد کرد
  • برخی اصلاحات مورد نیاز روی قالب وب سایت انجام خواهد شد
  • پلاگین های مورد نیاز برای سئو وردپرس نصب خواهند شد
  • تنظیمات مربوط به وردپرس و سرور انجام خواهند شد
  • نقشه وب سایت ساخته و یا اصلاح خواهد شد
  • سئو لوکال سایت تقویت خواهد شد
  • صفحات AMP به سایت افزوده خواهند شد

مزایای استفاده از خدمات سئو سایت وردپرس

⭐هدف گرفتن کلمات هدفمند و ارزشمند 

⭐افزایش چشمگیر ترافیک سایت 

⭐بهبود رتبه سایت شما در گوگل

⭐پشتیبانی کامل و حرفه ای

⭐بهبود ساختار داخلی سایت

⭐سئو برای کلمات کلیدی هدفمند

⭐آنالیز و گزارشگیری از روند پیشرفت 

⭐حضور سایت شما در صفحه اول گوگل

خدمات سئو سایت وردپرس

  • ارائه خدمات سئو، کاربران را به سایت شما هدایت می کند: همان طور که می دانید کاربران زمانی در گوگل سرچ می کنند که بخواهند نیاز خودشان را با خدمات و محصولات شما برطرف کنند. در این میان آن ها قطعا به سراغ سایت هایی می روند که در صفحه اول گوگل قرار دارد، چیزی که شما باید در طی انجام خدمات سئو به آن برسید و چیزی که متاسفانه رقبای شما به آن دسترسی دارند.
  • هزینه خدمات سئو به نسبت سایر تبلیغات کمتر خواهد بود: حتما تا به الان تبلیغات زیادی برای سایت خود انجام داده اید و می دانید که برای تبیغات باید چه قدر هزینه کنید. گاهی ممکن است با وجود این همه هزینه باز هم در صفحه اول گوگل نباشید. با انجام خدمات SEO این اطمینان را داشته باشید که سایت شما از رقبای خود جلو خواهد زد و شما با کمترین هزینه می توانید در صفحه اول گوگل باشید.
  • خدمات SEO به صورت تضمینی و همیشگی خواهد بود: تمام تبلیغاتی که برای سایت های خود انجام می دهید روزی به پایان خواهد رسید و بازدهی خود را از دست خواهد این در حالی است که شما می توانید با خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت خود، برای همیشه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و بهترین بازخورد ها را داشته باشید.
    خدمات سئو سایت وردپرس 

     

    چرا سئو استاندارد ولی حرفه ای نیاز است

    با توجه به فناوری های موجود، شاید راه اندازی یک وب سایت اینترنتی کار خیلی سختی نباشد. البته در بیشتر سایت ها بعضی از کارهای مربوط به سئو سایت وردپرس به خوبی انجام نمی شود و تمام این موارد برای سایت امتیاز منفی محسوب می شود.

    پس باید برای رساندن وب سایت به بالاترین رتبه تلاش بسیاری داشته باشید. باید تمام مواردی که امتیاز منفی به سایت شما داده اند، شناسایی و رفع شوند، تا سایت شما در مسیر سئو استاندارد و حرفه ای قرار بگیرد. ما بعد از بررسی مشکلات سایت شما، راهکارهای فوق العاده ای را برای رفع مشکلات وبسایتتان بکار می بریم.

    و اما چگونه سئو سایت وردپرس برای کسب و کار شما تاثیر گذار است؟

    به عنوان یک مدیر سایت و یک مدیر و بازرگان سایت خود و شرکت خود، شما باید بدونید اینکه چرا در بهینه سازی موتورهای جستجو سرمایه گذاری می کنید . لازم به ذکر است که در این زمان همه شرکت ها بر اینترنت قرار دارند و در سطح های بالایی فعالیت می‌کنند حتی شرکت‌های قدیمی مانند بنز بی ام و شرکت‌های دیگر از طریق سایت خود فروش آنلاین دارند و مشتریان خودشون رو بیشتر و بهتر مدیریت می کنند و همینطور برای نمایش کارهای خودتان و سابقه کاری خودتون لازم به ذکر است که سایت خودتون رو به مشتریان خودتونو معرفی کنید

    در نظر داشته باشید که سایت شما یکی از شرکت‌های مهم بازار امروز را معرفی می کند و اگر شما سایت خودتون را به صورت اینترنتی مدیریت نکنید مشتری زیادی رو نمی توانید داشته باشید بنابراین باید به مشتریان بالقوه و زیادی را به سایت خودتان معرفی کنیم ، بازدید بیشتر و افزایش ترافیک سایت خودتون کاربران سایت شما را افزایش می دهد و همین طور فروش شما را بیشتر و بیشتر می کند

    به عنوان یک نتیجه بهینه سازی موتورهای جستجو می توانند به معرفی سایت شما و رقابت با سایتهای دیگر حتی در صفحه اول گوگل به شما کمک کند و همه شرکت‌ها و مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیاز به این دارد که سایت خودشون رو بهینه سازی کنند و مارکت اینترنتی خودشان و دیجیتال خودشان را پیشرفت بدهند.

    خدمات سئو سایت وردپرس

    چه شرکتهایی می توانند از یهینه سازی موتورهای جستجو برای سایت وردپرسی خود استفاده کنند؟

    • استارت آپ ها و کسب و کارها
    • کسب و کارهای اینترنتی
    • کسب و کار های محلی و بین المللی
    • پزشکان و متخصصان در حوزه پزشکی
    • وکیل ها و شرکت های حقوقی
    • رستوران ها و کافه ها
    • آژانس های تبلیغاتی
    • موسسه های آموزشی
    • سالن های زیبایی
    • فروشگاه ها و مراکز خرید
    • دانشگاه ها و کالج ها
    • مراکز دولتی
    • ارگان های خصوصی و دولتی
    • دارندگان وب سایت های خصوصی و شخصی
    • فروشگاه های اینترنتی دیگر مواردخدمات سئو سایت وردپرس

       

       

      پلاگین سئو وردپرس

      پلاگین سئو وردپرس بسیار زیادی در اینترنت موجود است و می توان لیستی طولانی از آنها تهیه کرد. اما باید در نظر داشت استفاده نا به جا و یا بیش از حد این پلاگین می تواند به سئو وردپرس صرمه وارد کند. نصب پلاگین های زیاد باعث کند شدن سرعت وب سایت شده و این موضوع رتبه سایت وردپرسی شما را بد خواهد کرد. همچنین برخی از پلاگین های وردپرس ممکن است با یکدیگر و یا با قالب وب سایت شما تداخل ایجاد کنند. به همین دلیل نمی توان تعداد ثابتی پلاگین برای بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس استفاده کرد.

      این پلاگین ها بر اساس نیاز و امکانات مورد استفاده وب سایت باید انتخاب و تنظیم شوند.  بر اساس نیاز وب سایت شما، پلاگین ها را انتخاب و نصب می کنیم. این انتخاب ممکن است بر اساس وب سایت شما متغیر باشد تا بیشترین و بهترین نتیجه به دست آید. در صورت نیاز به خریداری شدن، کلیه پلاگین ها با نام و آدرس ایمیل شما خریداری خواهند شد. هزینه تهیه پلاگین ها در هزینه خدمات پیش بینی شده و نیاز به پرداخت هزینه جداگانه وجود ندارد.
      خدمات سئو سایت وردپرس

      هاستینگ مناسب برای سایت وردپرس

      هاستینگ مورد استفاده وب سایت وردپرسی شما می تواند تاثیر زیادی بر روی کسب رتبه بهتر و یا بدتر در گوگل بگذارد. به همین منظور پیشنهاد می شود از هاستینگی برای سایت وردپرسی خودتان استفاده کنید که سرعت و امنیت بالایی داشته باشد و از آخرین نسخه PHP پشتیبانی کند. شرکت های بسیاری این خدمات را به شما ارائه می کنند، اما باید در نظر بگیرید که از میان این شرکت ها، با توجه به بودجه خودتان بهترین هاستینگ را خریداری کنید. یک هاستینگ خوب اما کمی گرانتر در زمان بسیار کوتاهی تاثیر خودش را به شما نشان خواهد داد. پس اگر وب سایتتان را دوست دارید هاستینگ مناسبی برای آن تهیه کنید.

      سئو رایگان وردپرس امری غیر ممکن

      سئو رایگان وردپرس را بسیاری از افراد و شرکت ها به مشتریان خود اعلام می کنند. اما آیا این موضوع می تواند برای شما مفید باشد؟ برخی از این افراد و شرکت ها در کنار خدمات خود به عنوان تبلیغات و برای کسب رضایت بیشتر مشتری این خدمات را به صورت رایگان ارائه می کنند. اما بی شک شما هم می دانید که نمی توان از یک فرد متخصص انتظار داشت که زمان و تخصص خود را به صورت رایگان در اختیار دیگران بگذارد.

      در بسیاری مواقع تنها برخی موارد بسیار ساده سئو رعایت می شوند و یا پشتیبانی بسیار ضعیفی به مشتری ارائه می شود. اگر شما هم نیازمند متخصصینی هستید که برای شما وقت کافی گذاشته و با دقت و رعایت تمامی جزئیات وب سایت وردپرسی شما را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنند، می توانید با ما تماس بگیرید. ما این خدمات را به صورت رایگان ارائه نمی دهیم، اما کیفیتی و نتایجی که مشتریان پس از این خدمات به دست می آورند، بسیار بیش از مبلغی است که پرداخت کرده اند.

      رتبه یک گوگل با سایت وردپرس، استفاده از روش های استاندارد

      رتبه یک گوگل را ما به شما قول نمی دهیم. بلکه در این خدمات امکان به دست آوردن رتبه یک برای کلمات کلیدی متفاوتی را برای شما به وجود می آوریم. رتبه یک گوگل، با راه های سئو کلاه سفید، نیازمند ساختار درست، تولید محتوای منظم، ساختار درست و بهینه شده محتوا و صبر دارد. باید بدانید رقبای شما هم بی کار ننشسته اند و آنها نیز در این رقابت هر روز در تلاش هستند. پس با حرف هایی که هیچ گونه جنبه علمی ندارند و گوگل آنها را نه تنها تایید نمی کند بلکه رد می کند، وب سایت خودتان را به خطر نیاندازید. افزایش ترافیک های غیر واقعی، روش های کلاه سیاه و … شیوه هایی نیستند که شما بتوانید در طول زمان به وسیله آنها موفق شوید. باید از راه درست آن حرکت کنید تا بتوانید به نتایج مطلوبی برسید.

خدمات سئو سایت وردپرس

خلاصه مطالب

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس)

مزایای استفاده از خدمات سئو سایت

چرا سئو استاندارد ولی حرفه ای نیاز است

و اما چگونه “سئو سایت وردپرس” برای کسب و کار شما تاثیر گذار است؟

پلاگین سئو وردپرس

هاستینگ مناسب برای سایت وردپرس

سئو رایگان وردپرس امری غیر ممکن

رتبه یک گوگل با سایت وردپرس، استفاده از روش های استاندارد

بهینه سازی سایت وردپرس

۷۲ بازديد

بهینه سازی سایت وردپرس

“بهینه سازی سایت وردپرس” ، امری که از همان ابتدای راه اندازی سایت باید به فکر آن بود و تنظیمات مربوط به سئو را در وردپرس اعمال کرد تا بتوان بهترین نتیجه را از بهینه سازی سایت گرفت. وبمستران زیادی به دنبال افزایش ورودی گوگل از طریق بهینه سازی سایت و تولید محتوا هستند.اما قبل از نوشتن مطالب بهینه باید نکات کلیدی سئو وردپرس را بر روی سایت اعمال کرد تا بتوان بهترین نتیجه ممکن را گرفت.

درمقاله به معرفی نکات کلیدی و آموزش سئو سایت وردپرسی جهت بهینه سازی سایت و افزایش ورودی گوگل میپردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

باید توجه داشته باشید که اصولی باید برای بهینه سازی کامل سایتتون بکار ببرید حدود 200 مورد است که ما فقط به معرفی ساده ترین راه ها بسنده کرده ایم.

اگر میخواهید سایت وردپرسی شما به دست متخصصان سئوبلک بهینه شود و افزایش ورودی گوگل خود را مشاهده کنید با شماره 7622 901 0991 تماس بگیرید.

چک لیست بهینه سازی سایت وردپرس

افزایش سرعت سایت وردپرسی

در سال های اخیر گوگل اهمیت خیلی زیادی برای فاکتور سرعت لود سایت و بارگذاری صفحه در نظر گرفته است .

با برسی هزاران سایت و صفحه و آنالیز آنها سئو کارها به این نتیجه رسیده اند که تمامی سایت هایی که در صفحات اول رتبه خوبی کسب می کنند دارای سرعت خوبی هستند . البته نمیتوان گفت که فقط با این یک فاکتور می توان رتبه خوبی در نظر گرفت اما در شرایط مساوی بین دو وبسایت موتورهای جستجو بخصوص گوگل و بینگ به وبسایتی که سرعت بیشتری را دارد رتبه بهتری می دهند .

بهینه سازی سایت وردپرس
بهینه سازی سایت وردپرس

انتخاب شرکت هاست مخصوص وردپرس

همانطور که می دانید برای افزایش سرعت سایت انتخاب شرکت هاستینگ خوب برای میزبانی اهمیت زیادی دارد خوشبختانه اکنون شرکت های هاستینگ بصورت تخصصی برای سایت های وردپرسی سیستم های خیلی خوبی را ارائه میدهند .

شما می توانید از این شرکت ها برای سایت وردپرسی خودتان خدمات مناسی دریافت کنید .

 

بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس

برای افزایش سرعت در سایت وردپرس یکی از روش ها استفاده از افزونه های کش برای لود شدن یا در اصطلاح بالا آمدن زودتر وبسایت می باشد . اما توجه داشته باشید این فقط یکی از راهکارهاست و انتظار نداشته باشید که نکات دیگر مانند بهینه سازی تصاویر ، بهینه سازی فیلم ها و… را رعایت نکنید و فقط با یک افزونه سرعت بالایی داشته باشید .

بهینه سازی سایت وردپرس

برای افزایش سرعت وردپرس چندین افزونه کش خیلی خوب وجود دارد . سه تا از بهترین افزونه ها برای این کار افزونه های زیر می باشند .

افزونه اول غیر رایگان و دو افزونه دیگر رایگان می باشد .

در صورت استفاده از هر کدام با توجه به سازگار بودن با افزونه ها و نسخه وردپرس شما نتیجه مناسبی کسب خواهید کرد :

1 . Caching Plugin for WordPress – Speed up your website with WP Rocket

2 . W3 Total Cache

3 . WP Super Cache

حذف پلاگین‌های اضافی:

وجود پلاگین‌های غیر ضروری و بدون‌استفاده، جدا از اینکه از منابع هاست وردپرس استفاده می‌کنند، سرعت وب‌سایت را تا حدودی کاهش می‌دهند. پلاگین‌های اضافی و غیرضروری را حذف کنید.

 

مختص شما:  بهترین قیف فروش

 بهینه سازی قالب وردپرس

برای بهینه سازی قالب وردپرس اگر از سایت های ایرانی خرید کرده اید می توانید از یک متخصص بخواهید قالب شما را بهینه کند. با این کار هم ارور ها و هشدارهای موجود در برنامه نویسی سایت که در بهینه سازی اهمیت زیادی دارد حذف خواهد شد و هم سایت شما دارای سرعت بیشتر و بهینه تری می باشد.

با www یا بدون www :

در تنظیمات وردپرس بخش همگانی کادر نشانی سایت وجود دارد که می‌توانید در آن مشخص کنید وب‌سایت شما با www باز شود یا بدون www اما پرسش اینجاست که چرا این کار را انجام دهیم؟ علی‌رغم پیشرفت هوش مصنوعی الگوریتم‌های گوگل، هنوز تشخیص آدرس با www و بدون www یک وب‌سایت برای الگوریتم‌ها شناخته شده نیست و آنها را دو دامنه و آدرس جداگانه می‌شناسند و بخاطر اینکه duplicate content پیش نیاید، باید یکی از این دو وضعیت را انتخاب کرده و یکی از انها را بروی دیگری ریدایرکت کرد. دو‌نوع ریدایرکت داریم: 301 و 302 در ریدایرکت 301 پاسخ سرور انتقال دائمی وبسایت به آدرس دیگر است و در ریدایرکت 302 پاسخ سرور انتقال موقتی سرور است.

بهینه سازی سایت وردپرس

شناسایی و حذف لینک‌های 404 یا شکسته:

زمانی که سرور در پاسخ به درخواست مرورگر کد 404 را برمی‌گرداند به معنای حذف و موجود نبودن فایل مورد نظر در سرور می‌باشد.

این مسئله بسیار برای گوگل ناراحت کننده است و شاید یکی از دلایل پنالتی سایت باشد.

برای شناسایی آنها از افزونه broken link chekcker استفاده کنید.

این افزونه به صورت خودکار لینک‌های شکسته را شناسایی و آنها را حدف بی‌پیوند می‌کند.

فعال سازی کش:

از کش استفاده کنید تا قالب وبسایت‌تان در سیستم کاربر ذخیره شده و در بازدید‌های بعدی لود سایت سریعتر باشد.

برای فعال سازی کش از افزونه‌های W3C Total Cache و یا Wp Super Cache استفاده کنید.

توجه:

{{{ + میخوای یه متخصص با تجربه و کاربلد با کلی سابقه بهینه سازی وردپرس که تاحالا بیش از 300 سایتو به درامد رسونده روی سایت توهم کار کنه؟

– اره حتما        
              </div>
            
          </div>
          <div class=

نگارش طرح توجیهی در قشم

۶۹ بازديد

طرح توجیهی در قشم

سلام توی این چند پاراگراف میخوام براتون از  نگارش طرح توجیهی در قشم” و راه اندازی واحد های تولیدی ، گردشگری ، صنعتی و … که میتونید داشته باشید ،گپ بزنیم.

برای نگارش و تدوین تخصصی طرح توجیهی در بندر انزلی با شماره 09176746951 تماس حاصل فرمایید.

طرح توجیهی در قشم

صنعت در منطقه آزاد قشم 

منطقه آزاد قشم دارای چندین شهرک های صنعتی میباشد که در حوزه های مختلف در حال فعالیت هستند ، که شامل شهرک صنعتی تولا ، شهرک صنعتی کاوه ، شهرک  صنعتی فجر میباشد و در مکان های دیگر مانند سوزا ، درگهان ، رمچاه مسن ، صلخ و….. در صورت مکان و جانمایی از طرف منطقه آزاد قشم میتوانید واحد تولیدی ، صنعتی خود را راه اندازی کنید.

طرح توجیهی چیست؟

 

طرح توجیهی تشریحی از یک کسب وکار است . که گزارشی از تولیدات یا خدمات شرکت ، بازارها، مشتریان ، تقاضا و عرضه هایی که وجود دارند

تولید اشتغال ، نیاز های زیر بنایی ، و منابع مالی و سرمایه گذاری را مشخص میکند .

طرح توجیهی وضعیت گذشته وحال یک کسب و کار را مشخص میکند

و به همچنین میتواند دورنمایی از 3تا5 سال آینده از کسب وکارشما را مد نظر قرار بدهد.

طرح توجیهی عنصری ضروری برای هر نوع درخواست سرمایه گذاری، چه از یک سازمان سرمایه گذاری و چه از سایر منابع سرمایه ای و وام دهی است. در نتیجه این طرح باید کامل، صادق، واقعی و با ساختاری خوب و مناسب برای مطالعه باشد.

طرح های توجیهی با توجه به زمینه ی فعالیت گاهی نیاز به استغلام از استاندارد ، اداره برق، شیلات و … دارد که با تهیه استعلام شما با اطمینان از گرفتن خدمات ، واحد تولیدی خود را راه اندازی کنید. برای نگارش طرح توجیهی شما باید مواردی مانند متراژ زمین ، تامین برق و آب در منطقه آزاد قشم را در نظر بگیرید و مشاوران و مهندسین ما با آگاهی از شرایط جزیره قشم و واحد تولیدی شما تمامی این موارد را رعایت میکنند .و همچنین شما برای گرفتن مجوز فعالیت اقتصادی باید گردش مالی حساب  خود را ارائه دهید که با 30 %گردش مالی حساب شما این مورد تایید است .
شما برای اصلاحیات لازم طرح توجیهی خود نگران نباشید مهندسین ما در کوتاهترین زمان ممکن برای اصلاحیات شما بدون هیچ هزینه ای طرح توجیهی شما را اصلاح میکنند.
برای ارتباط با ما با شماره 09176746951 تماس بگیرید و در صورت عدم پاسخگویی پیام بگذارید و در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته میشود .
 

دلایل تدوین طرح توجیهی

 

  • به دست آوردن دورنمایی کامل از کسب و کار خود
  • تفاهم متقابل بین مدیران 
  •  تعیین نیاز های مالی و درخواست منابع
  • تصویب هیأت مدیره یا سهامداران
  • استخدام
  • کسب اهدافی برای کارکنان
  • اطلاع رسانی به کارکنان
  • اطلاع رسانی به وام هندگان
  • اطلاع رسانی به شرکا
  • طرح توجیهی در قشم

طرح توجیهی برای چه کسانی تهیه می شود؟

 

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی تولیدی ماسک سه لایه

از جمله کسانی که طرح شما را مطالعه خواهند کرد می توان به کارکنان کلیدی، هیأت میره و سهامداران، بعضی از شرکاری تجاری، سرمایه گذاران و وام دهندگان کنونی و آتی اشاره کرد. این که کدام بخش از طرح بین کدام یک از افراد توزیع می شود بستگی به محرمانه بودن آن و مسئولیت ویژه افراد ذی ربط دارد .بعضی افراد مطالعه کننده طرح شما ممکن است سرمایه گذاران یا وام دهندگان بالقوه باشند. چنانچه به دنبال جذب منابع برای توسعه کسب و کار خود باشید، منابع مالی احتمالی زیادی وجود دارد که می توانید با طرح خود به آنها دست یابید. مهمترین این منابع عبارت اند از:

  • بانک های تجاری
  • منابع سرمایه ای بخش خصوصی
  • وجوه توسعه ای
  • سرمایه گذاران خصوصی
  • اعتبارات و کمک های نقدی به عنوان کمک های فنی

نگارش طرح توجیهی در قشم

در خصوص نگارش طرح توجیهی که شامل بررسی و به صورت خلاصه ای از شناسایی و تحلیل کسب و کار شما برای ورود به صنعت می باشد که از نظر فنی و مالی مورد بررسی قرار میگیرد ، وشما میتوانید برای تهیه ی طرح های توجیهی به شرکت های مهندسی و افراد دارای دانش در تهیه ی طرح های توجیهی مراجعه کنید .

و شما میتونید در صورت تمایل به گروه مهندسی ما طرح توجیهی واحد تولیدی ، صنعتی،گردشگری خودتون رو بگید و براتون طبق خواسته شما تهیه میکنیم و ثبت نام های لازم در سامانه ها و سایت های مختلف رو انجام میدیم  تا مجوز فعالیت شما صادر شود، حتی برای تمدید سالانه  رو هم ما براتون انجام میدیم.

شما بعد از تهیه ی “طرح توجیهی” باید در سامانه oss.qeshm.ir باید بارگذاری رو انجام بدین و همینطور بعد از تاییدیه نهایی برای صدور جواز تاسیس در سایت مای فریزون my.freezones.ir تمامی اطلاعاتی که در سایت oss.qeshm.ir را ثبت کردین، تکمیل می کنید.

برای ثبت نام در سایت مای فریزون با شماره 09176746951 تماس بگیرید

در مرحله بعد از تاییدیه نهایی طرح توجیهی شما از سرمایه گذاری ، مجوز فعالیت اقتصادی خود را گرفته و در صورت تمایل برای خرید زمین از منطقه آزاد قشم به املاک و مستغلات مراجعه کرده و درخواست زمین با متراژ تاییدی در طرح توجیهی انجام میدهید و پس از واگذاری زمین به شما مراحل بعدی کار خود را انجام میدهید.

 
 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سایت my.freezones.ir

 
1- کد ملی
2- شماره تلفن همراه
3- نام کاربری و رمز عبور برای ورد به سایت oss.qeshm.ir
 

ارائه خدمات ما

 تمامی ثبت نام ها  ،تدوین، نگارش طرح توجیهی  کسب و کار شما با ما کافی است  با شماره 09176746951 در تماس باشید یا درصورت عدم پاسخگویی با گذاشتن پیام در واتساپ با شما تماس گرفته خواهد شد .

طرح توجیهی در قشم

 

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی در کیش

طرح توجیهی بسته بندی ماهی و میگو 99

۵۷ بازديد

طرح توجیهی بسته بندی و فراوری آبزیان دریایی (ماهی و میگو) 99

سلام به دوستداران آقای صنایع
در این مقاله به ارائه طرح توجیهی بسته بندی و فراوری آبزیان دریایی (ماهی و میگو) که اطلاعات آن اپدیت سال 99 می باشد را در اختیارتان گذاشته ایم.

تا پایان با ما همراه باشید.

فهرست مطالب طرح توجیهی بسته بندی و فراوری ماهی و میگو 99

طرح توجیهی بسته بندی و فراوری آبزیان دریایی 99

خلاصه طرح:

طرح توجیهی بسته بندی و فراوری آبزیان دریایی 99

طرح توجیهی بسته بندی و فراوری آبزیان دریایی 99

طرح توجیهی بسته بندی و فراوری آبزیان دریایی 99

 

بیشتر بخوانید:

طرح توجیهی بسته بندی و فراوری آبزیان دریایی 99

معرفی محصول

فرآوری به مجموعه فعالیتهایی گفته می شود که در آن ماهی پس از شستشو و آماده شدن به صورت تازه ، منجمد یاپخته شده ، به شکل کامل یا سرزده و شکم خالی ، پوست کنده ، فیله ، استیک و غیره بسته بندی می شود

1- چنعت (گویش  قشمی )شیر ماهی: شیر ماهی در خلیج فارس زیست و صید می شود و دارای اسکلت استخوانی است.
ماهی شیر تقریباً به شکل هواپیمای جت است و رگه های عرضی تیره به مقدار کم و روی بدن ماهی مشاهده می شود
و تقریباً شبیه ماهی قباد بوده اما از آن بزرگتر است.
2- گواب (گویش قشمی )هوور یا تن: این ماهی دارای گوشتی پرخون به رنگ شکلاتی تیره است
و در بنادر خلیج فارس از آن برای تهیه ماهی سوری استفاده می کنند.
3-کولی(گویش قشمی )کوسه: همان کوسه است که در داخل دهان دارای دندانهای مخروطی نوک تیز و بسیار برنده است.
از انواع کولی می توان به انواع زیر اشاره کرد: کولی بلند، کولی بی دندان، کولی پنگ، کولی جرجور(ظاهر این کوسه نوزاد خود را در شکم پرورش داده و بعد به دریا رها می سازد).

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی در ماکو

برای جلب رضایت مشتر ی، افزایش تقاضا ، وکسب در آمد و روزی حالل به” حفظ کیفیت و بهداشت و سالمت محصول” باید دقت کرد تا فراورده های ماهی ، بعنوان بهترین منبع پروتئینی ، به شیوه درست و بصورت آماده مصرف در همه فروشگاه های مجهز در اختیار مشتریان قرار گیرد.

 

طرح توجیهی تولیدی ماسک سه لایه

۷۳ بازديد

طرح توجیهی تولیدی ماسک سه لایه

سلام به دوستداران آقای صنایع
در این مقاله به ارائه طرح توجیهی تولیدی ماسک سه لایه   که اطلاعات آن اپدیت سال 99 می باشد را در اختیارتان گذاشته ایم.

تا پایان با ما همراه باشید.

فهرست مطالب طرح توجیهی تولیدی ماسک سه لایه

طرح توجیهی تولیدی ماسک سه لایه

خلاصه طرح:

طرح توجیهی ماسک سه لایه

 

طرح توجیهی تولیدی ماسک سه لایه

بیشتر بخوانید:

طرح توجیهی تولیدی ماسک سه لایه

معرفی محصول

اسک سه لایه یکی از پرمصرف ترین ماسک های پزشکی است. این ماسک پیچیدگی خیلی زیادی ندارد. اما به دلیل کارآیی خیلی زیادی که دارد پرمصرف است. این ماسک در مصارف پزشکی برای جلوگیری از انتقال عوامل بیماری زا استفاده می شود. یعنی این ماسک به همین کوچکی و ساده ای می تواند از پزشک و کادر درمان محافظت کند. ویروس و باکتری توانایی این را ندارند که از لایه های این ماسک عبور کنند. ماسک سه لایه در بازار پزشکی با نام ماسک پرستاری نیز خوانده می شود. دلیل این نام گذاری نیز این است که کادر درمان و به ویژه پرستاران بیشتر از آن استفاده می کنند.

با شیوع ویروس کرونا خرید ماسک سه لایه آن هم برای مردم عادی بیشتر شد. چرا که این ماسک می تواند در مقابل ویروس خطرناک کرونا از انسان محافظت نماید. ساختارهای این ماسک در عین سادگی بسیار حرفه ای طراحی شده اند. به گونه ای که حتی ویروس کرونا نمی تواند از آن رد شود. البته که ماسک سه لایه نیز باید با استانداردهای لازم تولید شود. خرید ماسک سه لایه غیرحرفه ای می تواند برای کادر درمان بسیار خطرناک باشد. چرا که عوامل بیماری زا می توانند از آن عبور کنند. در شرایط خطرناک فعلی و با وجود کرونا نیز باید این ماسک بسیار با دقت خریداری شود. انتخاب یک ماسک مناسب در این روزها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی لوازم آرایشی و بهداشتی 99

طرح توجیهی تولیدی ماسک سه لایه

طرح توجیهی لوازم آرایشی و بهداشتی

۶۱ بازديد

طرح توجیهی لوازم آرایشی و بهداشتی

سلام به دوستداران آقای صنایع
در این مقاله به ارائه  “طرح توجیهی لوازم آرایشی و بهداشتی”  که اطلاعات آن اپدیت سال 99 می باشد را در اختیارتان گذاشته ایم.

تا پایان با ما همراه باشید.

فهرست مطالب طرح توجیهی لوازم آرایشی و بهداشتی

طرح توجیهی لوازم آرایشی و بهداشتی

خلاصه طرح:

طرح توجیهی لوازم آرایشی و بهداشتی

 

طرح توجیهی لوازم آرایشی و بهداشتی

 

بیشتر بخوانید:

 

معرفی محصول

داشتن جامعه ای سالم مستلزم داشتن افرادی سالم است . این امر محقق نمی شود مگر در سایه رعایت اصول بهداشتی، در نتیجه برای ارتقاء سطح بهداشت عمومی لازم است تا کالاهای بهداشتی از جمله لوازم آرایشی با کیفیتی بالا در سطح برند های خوب دنیا و با قیمتی مناسب و قابل رقابت در بازار های جهانی عرضه گردد تا افراد با هر سطح درآمد و هر نوع سلیقه قادر به تهیه و استفاده از آن شود.

 طرح توجیهی لوازم آرایشی و بهداشتی

مردم طی قرنها، حداکثر کوشش خود را برای زیبا شدن به کار برده اند و دلیل اینکه لوازم آرایش، تاریخی بسیار کهن دارد همین است. با نگاهی به تاریخ لوازم آرایش، خواهید دید که انسان امروز تا چه حد به مردمی که 0.1000 سال قبل از میلاد میزیسته اند شبیه است.

مصر باستان و محصولات کامل آرایشی

به احتمال زیاد شما تصاویری از مصریان باستان دیده اید و متوجه چهره های آرایش شده آنها شده اید. آنها بسیار جذاب به نظر میرسند و قصد آنها از این آرایش هم همین بوده است. زیبایی و خوشبویی برای مصریان همواره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. مصریان به عوالم روحانی بسیار معتقد بودند

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی بسته بندی پای مرغ سال 99

طرح توجیهی در کیش

۵۹ بازديد

طرح توجیهی در کیش

سلام توی این چند پاراگراف میخوام براتون از “نگارش طرح توجیهی در کیش” و راه اندازی واحد های  گردشگری ، صنعتی، خدمات پشتیبان نفت ، صنایع شیلاتی و پارک انرژی و … که میتونید داشته باشید ،گپ بزنیم.
با آقای صنایع در طرح توجیهی در کیش همراه باشید.

برای نگارش و تدوین تخصصی طرح توجیهی در بندر انزلی با شماره 09176746951 تماس حاصل فرمایید.

طرح توجیهی در کیش

صنعت در منطقه آزاد کیش

جزیره کیش، به عنوان مروارید گردشگری خلیج فارس، با دسترسی به آبراهه‌های آزاد جهانی و مجموعه منحصر به فردی از امکانات فرودگاهی و بندری، حمل و نقل، امکانات اقامتی پیشرفته، بورس بین المللی اوراق بهادار، نفت و محصولات پتروشیمی، خدمات بانکی و بیمه‌ای و امکانات و زیرساخت‌های قدرتمند و نوین گردشگری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارزشمندی را پیش روی فعالان اقتصادی گشوده است.

مزایای اختصاصی منطقه آزاد تجاری – صنعتی کیش

  • دسترسی به فرودگاه بین‌المللی کیش
  • طبیعت زیبا و منحصر به فرد برای توسعه خدمات گردشگری
  • محیطی مناسب برای فعالیت‌های غیرآلوده کننده
  • دسترسی آسان و سریع به زیرساخت حمل و نقل ترکیبی سرزمین اصلی
  • دسترسی به بازار مصرفی کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع
  • جشنواره‌های گردشگری فصلی سالانه
  • بازارها و مراکز خرید متنوع و جذب گردشگران در حوزه اکوتوریسم
  • جاذبه‌های تفریحی و گردشگری گوناگون

طرح توجیهی در کیش

راه های ارتباطی با سازمان منطقه  آزاد کیش

 شماره تماس : 2-44422141-076

سایت سازمان منطقه آزاد کیش: www.kish.ir

مدارک لازم برای اخذ مجوز فعالیت اقتصادی در کیش

  • برای فعالیت اقتصادی نیازمند یک مکان به عنوان مرکز فعالیت هستیم. این مرکز باید کدپستی و صندوق پستی داشته باشد.
  • لازم است اجاره نامه یا سند مالکیت آن به مرکز مدیریت ارسال شود.
  • اگر در قالب اشخاص شریک فعالیت دارید لازم است رضایت نامه سایر شرکا راجعبه صدور مجوز به نام یکی ارائه گردد.
  • تصویر کارت ملی وشناسنامه متقاضی اگر شخص حقیقی باشد.
  • تصویر کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل اگر متقاضی شرکت باشد.
  • اگر متقاضی حقیقی یا مدیرعامل تبعه خارجی است تصویر پاسپورت آن نیز لازم می باشد.
  • دو قطعه عکس شخص متقاضی ( در صورتی که شرکت متقاضی نیست و شخص متقاضی است. )
  • گواهی پایانکار یا گواهی عدم خلاف معتبر
  • ارائه تاییدیه به اداره اماکن نیروی انتظامی
  • ارائه یک معرفی نامه از طرف صنف جهت تایید صلاحیت آنها. این مورد مختص فعالان در صنف خدماتی، پذیرایی،تجاری و سیاحتی، صنعتی می باشد.
  •   تاییدیه فعالیت در بخش ها و صنف های صنعتی، سیاحتی،خدماتی و فرهنگی و حمل و نقل.

طرح توجیهی در کیش

جهت تدوین و نگارش طرح توجیهی در کیش با شماره 09176746951 تماس حاصل فرمایید.

طرح توجیهی چیست؟

 

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   ثبت نام در سایت مای فریزون

طرح توجیهی تشریحی از یک کسب وکار است . که گزارشی از تولیدات یا خدمات شرکت ، بازارها، مشتریان ، تقاضا و عرضه هایی که وجود دارند

تولید اشتغال ، نیاز های زیر بنایی ، و منابع مالی و سرمایه گذاری را مشخص میکند .

طرح توجیهی وضعیت گذشته وحال یک کسب و کار را مشخص میکند

و به همچنین میتواند دورنمایی از 3تا5 سال آینده از کسب وکارشما را مد نظر قرار بدهد.

طرح توجیهی عنصری ضروری برای هر نوع درخواست سرمایه گذاری، چه از یک سازمان سرمایه گذاری و چه از سایر منابع سرمایه ای و وام دهی است. در نتیجه این طرح باید کامل، صادق، واقعی و با ساختاری خوب و مناسب برای مطالعه باشد.

طرح های توجیهی با توجه به زمینه ی فعالیت گاهی نیاز به استغلام از استاندارد ، اداره برق، شیلات و … دارد که با تهیه استعلام شما با اطمینان از گرفتن خدمات ، واحد تولیدی خود را راه اندازی کنید. برای تهیه ی طرح توجیهی شما باید مواردی مانند متراژ زمین ، تامین برق و آب در منطقه آزادکیش را در نظر بگیرید و مشاوران و مهندسین ما با آگاهی از شرایط جزیره کیش و واحد تولیدی شما تمامی این موارد را رعایت میکنند .و همچنین شما برای گرفتن مجوز فعالیت اقتصادی باید گردش مالی حساب  خود را ارائه دهید که با 30 %گردش مالی حساب شما این مورد تایید است .
شما برای اصلاحیات لازم طرح توجیهی خود نگران نباشید مهندسین ما در کوتاهترین زمان ممکن برای اصلاحیات شما بدون هیچ هزینه ای طرح توجیهی شما را اصلاح میکنند.
برای ارتباط با ما با شماره 09176746951 تماس بگیرید و در صورت عدم پاسخگویی پیام بگذارید و در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته میشود .
 

دلایل نگارش طرح توجیهی

 

  • به دست آوردن دورنمایی کامل از کسب و کار خود
  • تفاهم متقابل بین مدیران 
  •  تعیین نیاز های مالی و درخواست منابع
  • تصویب هیأت مدیره یا سهامداران
  • استخدام
  • کسب اهدافی برای کارکنان
  • اطلاع رسانی به کارکنان
  • اطلاع رسانی به وام هندگان
  • اطلاع رسانی به شرکا
  • طرح توجیهی در قشم
بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی در منطقه آزاد ارس

طرح توجیهی برای چه کسانی تهیه می شود؟

 

از جمله کسانی که طرح شما را مطالعه خواهند کرد می توان به کارکنان کلیدی، هیأت میره و سهامداران، بعضی از شرکاری تجاری، سرمایه گذاران و وام دهندگان کنونی و آتی اشاره کرد. این که کدام بخش از طرح بین کدام یک از افراد توزیع می شود بستگی به محرمانه بودن آن و مسئولیت ویژه افراد ذی ربط دارد .بعضی افراد مطالعه کننده طرح شما ممکن است سرمایه گذاران یا وام دهندگان بالقوه باشند. چنانچه به دنبال جذب منابع برای توسعه کسب و کار خود باشید، منابع مالی احتمالی زیادی وجود دارد که می توانید با طرح خود به آنها دست یابید. مهمترین این منابع عبارت اند از:

  • بانک های تجاری
  • منابع سرمایه ای بخش خصوصی
  • وجوه توسعه ای
  • سرمایه گذاران خصوصی
  • اعتبارات و کمک های نقدی به عنوان کمک های فنی

ارائه خدمات ما

تمامی ثبت نام ها  ،تدوین، نگارش طرح توجیهی در کیش کسب و کار شما با ما کافی است  با شماره 09176746951 در تماس باشید یا درصورت عدم پاسخگویی با گذاشتن پیام در واتساپ با شما تماس گرفته خواهد شد .

نگارش طرح توجیهی در چابهار

۶۵ بازديد

نگارش طرح توجیهی در چابهار

سلام توی این چند پاراگراف میخوام براتون از “طرح توجیهی چابهار” و راه اندازی واحد های  گردشگری ، صنعتی، هاب تجاری شرق، سایت نگهداری کالاهای استراتژیک، هاب انرژی و … که میتونید داشته باشید ،گپ بزنیم.

پس با آقای صنایع در نگارش طرح توجیهی در چابهار همراه باشید

طرح توجیهی در چابهار

صنعت در منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، به عنوان یکی از هشت منطقه آزاد کشور جمهوری اسلامی ایران، در سواحل مکران و در تقاطع کریدورهای ترانزیتی شرق به غرب و جنوب به شمال قرار گرفته است. سه بازار مهم منطقه‌ای «آسیای میانه و شرق اروپا»، «آفریقا» و «جنوب شرق آسیا» در چابهار به یکدیگر می‌رسند؛ بنابراین چابهار را می‌توان بهترین نقطه دسترسی همزمان به این سه بازار مهم، که بخش عمده‌ای از مبادلات جهان را با یکدیگر دارند، به حساب آورد. حضور در چابهار به معنی کاهش زمان و هزینه حمل و نقل برای این سه بازار مهم و استراتژیک است. رقابت امروز دنیا بر پایه هزینه‌های حمل و نقل، تغییر اساسی در آرایش اقتصادی منطقه ایجاد نموده است .

شهر بندری چابهار در جنوب شرقی ایران واقع شده و تنها شهر بندری ایران به شمار می‌رود که به آب‌های اقیانوسی دسترسی مستقیم دارد. وجود بریدگی‌های طبیعی در خط ساحلی این بندر، دسترسی مستقیم به دریای عمان و اقیانوس هند و هم‌چنین ترانزیت جاده‌ای با همسایگان شرقی کشور، اقلیم متعادل و آب و هوای مناسب و قرارگیری دو بندر شهید بهشتی با ۱۴ پست اسکله نصب سریع و ظرفیت مجموع ۲ میلیون تن و بندر شهید کلانتری با ۴ پست اسکله و ظرفیت مجموع ۲۰۰ هزار تن، این شهر بندری را به یکی از مهم‌ترین مراکز ترانزیتی کشور تبدیل کرده است.

طرح توجیهی در چابهار

چابهار را محل تلاقی دو کریدور ترانزیتی مهم جهان یعنی کریدور شمال – جنوب و کریدور شرق – غرب می‌دانند. ظرفیت‌های طبیعی و زیستی این منطقه باعث شده این شهر گردشگران بسیاری را جذب کرده و تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری کشور شود.

منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار نیز به عنوان کریدور ترانزیتی شرق و پلی به کشورهای آسیای میانه در محدوده‌ای به مساحت ۱۴۰ کیلومتر مربع در شهر بندری چابهار واقع شده است. مهم‌ترین اهداف و محورهای فعالیت این منطقه تبدیل شدن به هاب انرژی، محور ترانزیتی آسیای میانه و افغانستان، هاب تجاری شرق کشور، سایت نگهداری کالاهای استراتژیک، خوشه صنایع غذایی، قطب سوم خودروسازی کشور و همچنین گسترش تولیدات مبتنی بر اقتصاد دریامحور و خدمات حوزه ICT است.

مزایای اختصاصی منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار

  • قرارگیری در نقطه اتصال کریدور شرق ایران به آب‌های آزاد
  • نزدیک‌ترین بندر به بازارهای آسیای میانه و افغانستان
  • دسترسی آسان به سوخت‌های فسیلی، مصالح ساختمانی و مواد معدنی
  • ارتباط چند وجهی حمل و نقل از طریق هوا، زمین و دریا
  • دسترسی به امکانات حمل و نقل هوایی از طریق فرودگاه چابهار
  • تسهیلات فروش و اجاره بلند مدت برای سرمایه‌گذاران خارجی
  • واقع شدن در امن‌ترین و نزدیکترین مسیر به بازارهای جهانی
  • نزدیکی به کشورهای پرجمعیت در حال رشد در جنوب آسیا (هند و پاکستان)
  • واقع شدن در تنها بندر اقیانوسی ایران (چابهار) با دسترسی بلافصل به سرزمین اصلی
  • –  نزدیکی به بزرگترین منابع انرژی جهان در خلیج فارس
  • تخفیف در هزینه های انبارداری و استفاده از تجهیزات بندری برای کانتینر هایی که با شناور به منطقه آزاد وارد می شوند
  • تخفیف حمل از مبداء به میزان 10% ارزش سیف کالا
  • تخفیف در نمایندگی و خدمات پس از فروش به میزان 10% ارزش سیف کالا
  • تخفیف در هزینه گشایش اعتبار اسنادی (LC) از طریق یکی از بانک های مستقر در منطقه آزاد به میزان 25% ارزش سیف کالا
  • دسترسی به سردخانه ۵ هزار تنی و انبارهای بزرگ مسقف
  • قابلیت پهلوگیری کشتی‌های بزرگ در اسکله‌های بندر
  • نزدیکی به مراکز بین‌المللی ساخت و تعمیر کشتی

طرح توجیهی در چابهار

راه های ارتباطی با سازمان منطقه  آزاد کیش

سایت سازمان منطقه آزاد بندر انزلی : www.cfzo.ir

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی بسته بندی و فراوری آبزیان دریایی (ماهی و میگو) 99

مدارک لازم برای اخذ مجوز فعالیت اقتصادی در چابهار

  • ارائه درخواست کتبی به واحد سرمایه گذاری جهت صدور مجوز
  • ارائه طرح توجیحی و اعلام چگونگی تولید و تهیه مواد اولیه (واحدهای تولیدی)
  • درخواست زمین توسط سرمایه گذار ، استعلام جانمایی موقت از مدیریت اطلاعات جغرافیایی و شهرسازی
  • دریافت مدارک ذیل از ارباب رجوع توسط بخش صدور مجوزها
    • ارائه درخواست کتبی- طرح توجیهی فنی- اقتصادی(واحدهای تولیدی).
    • تصویر شناسنامه، کارت ملی و سوء پیشینه اشخاص حقیقی و مدیرعامل شرکت در شرف تاسیس.
    • اصل و تصویر فرم تعیین نام تایید شده توسط واحد ثبت شرکتهای سازمان برای اشخاص حقوقی
    • بهره برداران مالک: اصل و تصویر سند یا قرارداد محل فعالیت و جانمایی موقت
    • بهره برداران مستاجر: اصل و کپی قرارداد اجاره و تاییدیه مجتمع.
    • تکمیل فرم درخواست سرمایه گذاری.
    • ارائه رسید بانکی مبنی بر پرداخت پذیره صدور مجوز.
  • دریافت تعرفه صدور مجوز
  • تهیه و دریافت امضای مجوز
  • تحویل اصل مجوز به متقاضی و توزیع نسخه های آن به واحدهای ذیربط

طرح توجیهی در چابهار

طرح توجیهی چیست؟

 

طرح توجیهی تشریحی از یک کسب وکار است . که گزارشی از تولیدات یا خدمات شرکت ، بازارها، مشتریان ، تقاضا و عرضه هایی که وجود دارند

تولید اشتغال ، نیاز های زیر بنایی ، و منابع مالی و سرمایه گذاری را مشخص میکند .

طرح توجیهی وضعیت گذشته وحال یک کسب و کار را مشخص میکند

و به همچنین میتواند دورنمایی از 3تا5 سال آینده از کسب وکارشما را مد نظر قرار بدهد.

طرح توجیهی عنصری ضروری برای هر نوع درخواست سرمایه گذاری، چه از یک سازمان سرمایه گذاری و چه از سایر منابع سرمایه ای و وام دهی است. در نتیجه این طرح باید کامل، صادق، واقعی و با ساختاری خوب و مناسب برای مطالعه باشد.

طرح های توجیهی با توجه به زمینه ی فعالیت گاهی نیاز به استغلام از استاندارد ، اداره برق، شیلات و … دارد که با تهیه استعلام شما با اطمینان از گرفتن خدمات ، واحد تولیدی خود را راه اندازی کنید. برای تهیه ی طرح توجیهی شما باید مواردی مانند متراژ زمین ، تامین برق و آب در منطقه آزادچابهار را در نظر بگیرید و مشاوران و مهندسین ما با آگاهی از شرایط منطقه ازاد چابهار و واحد تولیدی شما تمامی این موارد را رعایت میکنند .و همچنین شما برای گرفتن مجوز فعالیت اقتصادی باید گردش مالی حساب  خود را ارائه دهید که با 30 %گردش مالی حساب شما این مورد تایید است .
شما برای اصلاحیات لازم طرح توجیهی خود نگران نباشید مهندسین ما در کوتاهترین زمان ممکن برای اصلاحیات شما بدون هیچ هزینه ای طرح توجیهی شما را اصلاح میکنند.
برای ارتباط با ما با شماره 09176746951 تماس بگیرید و در صورت عدم پاسخگویی پیام بگذارید و در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته میشود .
 

دلایل تدوین طرح توجیهی

 

  • به دست آوردن دورنمایی کامل از کسب و کار خود
  • تفاهم متقابل بین مدیران 
  •  تعیین نیاز های مالی و درخواست منابع
  • تصویب هیأت مدیره یا سهامداران
  • استخدام
  • کسب اهدافی برای کارکنان
  • اطلاع رسانی به کارکنان
  • اطلاع رسانی به وام هندگان
  • اطلاع رسانی به شرکا
  • طرح توجیهی در قشم

طرح توجیهی برای چه کسانی تهیه می شود؟

 

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی لوازم آرایشی و بهداشتی 99

از جمله کسانی که طرح شما را مطالعه خواهند کرد می توان به کارکنان کلیدی، هیأت میره و سهامداران، بعضی از شرکاری تجاری، سرمایه گذاران و وام دهندگان کنونی و آتی اشاره کرد. این که کدام بخش از طرح بین کدام یک از افراد توزیع می شود بستگی به محرمانه بودن آن و مسئولیت ویژه افراد ذی ربط دارد .بعضی افراد مطالعه کننده طرح شما ممکن است سرمایه گذاران یا وام دهندگان بالقوه باشند. چنانچه به دنبال جذب منابع برای توسعه کسب و کار خود باشید، منابع مالی احتمالی زیادی وجود دارد که می توانید با طرح خود به آنها دست یابید. مهمترین این منابع عبارت اند از:

  • بانک های تجاری
  • منابع سرمایه ای بخش خصوصی
  • وجوه توسعه ای
  • سرمایه گذاران خصوصی
  • اعتبارات و کمک های نقدی به عنوان کمک های فنی

ارائه خدمات ما

 تمامی ثبت نام ها ،تدوین، نگارش طرح توجیهی  کسب و کار شما با ما کافی است  با شماره 09176746951 در تماس باشید یا درصورت عدم پاسخگویی با گذاشتن پیام در واتساپ با شما تماس گرفته خواهد شد .

ممنون که تا پایان با  مقاله نگارش طرح توجیهی در چابهار همراه بودید